Anunț lansare procedura de achiziție servicii pachet evenimente

Data publicare 29.05.2018
Data expirare 18.06.2018
Ora expirare 12:00
 Județ  BUCURESTI
 Tip contract  Servicii

Descriere obiect procedura

Obiectul contractului consta in:

– desfasurarea a 6 cursuri de instruire pentru 23 de participanti in oricare din cele 3 statiuni de pe Valea Prahovei (Sinaia, Busteni, Predeal): cazare pentru 3 nopti, 2 mese pe zi (6 mese in total), 2 pauze de cafea pe zi (6 pauze de cafea in total), transport participanti si sala de conferinta (pentru 3 zile);

– desfasurarea a 7 dezbateri publice pentru 23 de participanti in urmatoarele orase: Timisoara, Ploiesti, Brasov, Constanta, Craiova, Iasi si Cluj Napoca; cazare 1 noapte, 1 masa de pranz, 1 cina, 1 pauza de cafea pentru 30 de persoane, transport participanti si sala de conferinta;

– organizarea unei conferinte de inchidere proiect pentru 25 de persoane in Bucuresti: welcome coffee pentru participanti si sala de conferinta pentru 1 zi;

Contractul de prestari servicii este finantat in cadrul proiectului “O societate civila implicata in sistemul de sanatate si protectie sociala”, Contract de finantare nr. 88/02.04.2018, cod SIPOCA/MySMIS 257/109810 incheiat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice in calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Capacitate Administrativa (AM POCA)

Durată contract: 13 luni

Buget contract: 182952,00 lei

Specificații lotDocumentatie_achizitie (click pentru descarcare)

 





Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sponsori și
parteneri:

© 2009 Uniunea Nationala a Organizatiilor Persoanelor Afectate de HIV/SIDA. Toate drepturile rezervate.